My builder uses Houzz Pro to plan the timeline and give detailed estimates and daily updates with photos of progress, and provide invoices at pre-agreed key points in the build. This made the whole experience much more efficient and stress-free.
Tænker lige, men første indskydelse er at lægge trægulve i entreen også og så må der være en lille niveauforskel ned til bad og brygges. Hvad tænker du?
Med forbehold for at jeg ikke er gulvekspert, kommer mine tanker her:
Når jeg zoomer ind på et af billederne fra salgsopstillingen, hvor man ser overgangen fra spisestue til udeterrasse ser det ud til at der er nogle millimeter at hente. Der ligger et par lister op imod dørpartiet kan jeg se. I må undersøge hvor mange millimeter der kan hentes og hvor mange der er tilbage at gøre godt med og selvfølgelig tjekke ved alle udgange. Mit gæt er, at det nuværende (svømmende?) gulv nok ikke er tyndere end 9 mm og under det ligger der måske en måtte. Begge dele skal fjernes. Det lækreste nye gulv vil nok være et 20 millimeter massivt plankegulv og hvis underlaget egner sig, skal det fuldlimes. Det skal kunne tåle gulvvarme selvfølgelig. Alternativ kan man også vælge et lamelopbygget trægulv med et godt slidlag (skal selvfølgelig også kunne tåle gulvvarme). Disse gulve kan være ret formstærke og ned til 16 mm. I kan måske tale med ejeren om hvordan det eksisterende gulv er bygget op?
KML Design
Christian Thrane JochumsenOriginal Author
KML Design
KML Design